PART XXXIII H A L A S/ P R E G L E D A N I H

178) ASSAULT ON PRECINT 13: Pogledala sem si remake z Laurence-om Fishburne-om in Ethan-om Hawk-om. Zgodba se vrti okoli zloglasnega kriminalca, na katerega skuša izvesti atentat ekipa pokvarjenih policistov, da ne bi pričal proti njim.
Kraj dogajanja: policijska postaja 13.
Čas dogajanja: božični večer.
Šarmantno kriminalni Fishburne in nevrotično načelni Ethan Hawk; sta se prisiljena združit, proti skupnemu sovražniku, ki ga uteleša, vedno dostojanstveni, Gabriel Byrne.
Assault premore navdušujočo svežino in udarnost pri nastavljanju klišejev, ki jih podira s premišljenim realizmom in grenkim smislom za humor.
Želite primer?
Nastavek za ljubezensko zgodbo, se v sredini spremeni v stranski žep, namenjen žrtvovanju.
Črtala bi edino nimfomansko tajnico. A kaj se hoče- če nje ne bi bilo, bi Fishburne in Hawk , skupaj, odjahala v snežni metež.

179) HARRY POTTER AND THE DEATHLY HALLOWS- PART I: Prebrala sem vse knjige. In pogledala vse H.P. filme.
Evolucija je neverjetna, sploh po 5. filmu iz serije.
Tisti, ki ste posvečeni v misterij Bradavičarke, veste, da se je ton zgodbe postopno omračil in zdajšnji režiser, je v domišljijsko sago vnesel vudu odtenke, ki to spoštujejo.
Ne gledamo več nabora CGI menažerije s katero naj bi zabavali deco.
Ne.
Novi Harry Potter je čarovniški Jason Bourne, ki se prepričljivo giblje v paralelnem svetu, kjer je magija resen posel in nosi uničujoče posledice. Akcijski prizori so lirični in morbidni. Vizualije črpajo iz vzhodnjaških grozljivk in japonskega slikarstva.
Rowling-ova mora biti prekleto zadovoljna, da so njene besede končno našle svojega preroka.

180) PERRIERS BOUNTY: Črna komedija. Takšna je žanrska oznaka filma, kjer ne zaleže niti prisotnost Brendan-a Gleason-a, niti surova lepota Cillian-a Murphy-a in ne, niti dobrohotna skuliranost Jim-a Broadbent-a, da bi ga rešili pred jalovostjo in kreativno recesijo.
Dolgočasen, dolgočasen chase them down izgovor za situacijski humor, ki se drži pokonci samo zaradi DNK-ja glavnih akterjev.
Še ena prošnja, ki bo tako ali tako odplavala v eter: prosim, ustavite podtikanje podhranjenih ženskih likov v »moške filme«.
Who needs romance- when you have money?

181) WATCHMEN: Zack Snyder. Režiser, ki (podobno kot Tarantino) ne skriva, da je bil najprej fan- preden je postal samostojen ustvarjalec. Watchmen bazira na famozni, istoimenski, stripovski seriji, ki je žal ne poznam toliko, da bi lahko o njej »govorila«… vendar je film tako cool, da si želim da bi jo.
Stilistično, je film filigranski. Nasičenost barv, raznolikost tekstur, nasladnost detajlov in vrtoglavo strukturirano kadriranje- služijo kot platforma grški tragediji, kjer so v ospredju dualno izrisani liki. Superheroji.
Mogočni, individualni, razvrvani osebki, ki so žrtve svojih strahov in zmot, kot vsak slehernik.
Strast. Film je prežet s strastjo, skoz in skoz. Če si pod to predstavljate prvinskost čutov, bi vam rekla, da je prisotna tudi ta. Vendar je poudarek na posamezniku in njegovi nameri- osebni odgovornosti, ki nam nalaga, da ravnamo spoštljivo s tistim, kar nam je bilo dano.
Osebna opomba: eden redkih filmov, kjer je »main villain« moj osebni favorit- prvo mesto si delita s Roscarch-om.