PART XXIX H A L A S/ P R E G L E D A N IH

164) DOG DAY AFTERNOON: Brezhibna drama z elementi satire, ki temelji na resničnih dogodkih. Igralska navezava John Cazale- Al Pacino; je popoln alibi za Štokolmski sindrom.

165) DONNIE BRASCO: Al Pacino v vlogi wise guy-a, za katerega so mafijski posli- temna stran prostate in Johnny Depp, kot undercover cop, ki postane njegov protege'. Spoliran film brez odvečne čustvene navlake. A man's man movie.

166) BONNIE AND CLYDE: Ne vem zakaj je film pristal na IMDB lestvici top 250 naj filmov vseh časov…
Don't get me wrong. Nič nimam proti Faye Dunaway in njeni šik inkarnaciji Bonnie ali Warren-u Beaty-u in njegovemu impotentnemu Clyde-u. Ker mi ni v interesu, da bi pisala esej, bom samo na hitro omenila, da mi je znan subtekst, po katerem naj bi bilo streljanje, ki se mu B&C veselo vdajata- nadomestek za seks. Heh, čisto možno.
V resnici je celotna produkcija izredno- family friendly (z izjemo orgazmične streljačine na koncu) and that's not, necessarily, a bad thing.
Samo smešno se mi zdi, ker imamo opravka z zloglasno roparsko dvojico in zloglasnim filmom, ki je ob izidu, že po default-u, razburkal javnost, in sem čakala nekaj drugega. Ne vem kaj? Irreversible, mogoče.
Kakorkoli, Bonie in Clyde je zelo prijeten film o prikupnem paru, ki v mladostnem zanosu, odgrizne več- kot lahko pogoltne.

167) THE HEAT: Michael Mann. Al Pacino. Robert De Niro. YES!
Al Pacino je star detektivski pol-bog in Rob De Niro je prefrigan kriminalni mačkon, ki si izvoli še zadnji hit pred upokojitvijo.
The Heat, ki se gleda kot heist movie, je v resnici študija modernega samurajstva; what a man's gotta do- a man's gotta do. Mann z občutkom dozira dialoge, akcijo in glasbeno podlago, vse pa filtrira skozi hladno paleto modre črnine.
Edini minus: ploski, stereotipni ženski liki. Sumim da gre le za scenaristične podtaknjence, ki (neuspešno) prikrivajo homoerotični naboj med moškimi protagonisti.