PART IV: H A L A S/ P R E G L E D A N I H ali Moje poletje v razmerju 9:16

Nadaljnih pet filmov v vrsti za zakol...

15) MINORITY REPORT: Spielberg je režiral ta film. Ne vem točno kaj sem pričakovala, vendar zdaj definitivno vem, da to ni film, ki bi si ga človek ogledal s svojim 11-letnim bratom... ali sploh v otroški družbi. Zalotila sem se, da sem o posameznih scenah razmišljala še cel sledeči teden... in narava teh prizorov ni nikjer blizu lahkotnosti ali pravljičnosti »ET vesoljčka« ali »Petra Pana«. Vseeno; bodi pozdravljen Steven, da si si drznil »vturit« šmrkelj, urinirajočo žensko, presajanje oči, (SPOILER ALERT!) mrtvega Collina Farella (END SPOILER ALERT!), Max Von Sydowa, pohotno 70-letnico (well, kind of...), kanibalske rastlinske hibride, 3D hologram mrtvega sina, zasvojenega policaja (ki je med drugim tudi protagonist) in skinjenega Tom Cruisa- v film s Tomom Cruisom.
Odrasel film z odraslo tematiko. Film z jajci. Samo ne pričakujte Indiana Jonesa.

16) WANTED: Kaj napravi Rus ko pride v Hollywood? Posname blockbuster z Angelino Jolie in Jamesom McAvoyem, po stripovski predlogi.
Film, zaradi katerega boste drugače gledali na specijalne efekte, Morgana Freemana, balistično fiziko, akcijske prizore, tkalnice, očetovske figure, Usodo, morilske Bratovščine, stavek:«I'm sorry.«, računalniške tipkovnice, tečne šefice, iztirjene vlake in skupinski poboj z enim samim metkom.
Nota iz osebnega življenja: naslovno pesem »Little Things« je zakrivil Danny Elfman. Primerna za poletna nažiganja na prostem in nostalgična obujanja preteklosti.
Vse kar lahko »Wanted« očitam, je le to, da bo v nadaljevanju (predviden za leto 2011) nastopila tudi Joliejeva, kar je (milo rečeno) scenaristični dead
end.

17) ZOMBIELAND: Žanrski smoothie; najstniške komedije, družbene kritike, Billya Murraya (v enem najslabših, nonsensical cameov sploh), zombie movieja, grozljivke (no, bolj vleče na splatter), satire in road filma.
Častna omemba za uporabljeno glasbo in moško polovico protagonistov (go Woody Harelson!).
Črni križec za stereotip, da so cool ženske vedno bitches.
Film za srečanja s prijatelji (po tem, ko si že vse poveš in zavlada nerodna tišina).

18) HIT MAN: Avoid at all cost. Raje igrajte igrico.
Slabo. Slabo. Slabo. Slabo. Nobene zgodbe. No nothing. Do konca sem zdržala zaradi karizmatičnega Timothya Olyphanta, kar je bil tudi glavni vzrok, da sem film sploh hotela videt... but beyond that- super massive black hole.
Obljubljajo drugi del...
Nehote sem se vprašala: »Česa?«

19) THE ZODIAC: Posneto po resničnih dogodkih; o enigmatičnem morilcu, ki ga niso nikdar obsodili. Fincher se je lotil teme kot napetega psihološkega trilerja (tipa: igra mačke z mišjo), kjer je prave akcije le za vzorec.
Prevzel me je inteligenten način, s katerim je povezal pestro paleto likov z njihovim dojemanjem serijskih zločinov in naraščajočo paniko, zaradi nezmožnosti, da bi jih preprečili.
Ovacija za karakterne igralce , utripajočo napetost in vzdušje. Glede na tematiko, je eksplicitnega nasilja (in krvi) malo. Pohvalno.
Film, ki s fotogenično (because it looks good and it looks real) natančnostjo izriše trhle temelje kolektivne uspavanosti in veliki pok, ki sledi padcu, ko se pojavi anomalija.
»The Zodiac« je zgodba o »nedolžni Ameriki« in ceni, ki jo terja »zlata sredina«.
Priporočam.

20) SLUMDOG MILLIONAIRE: Ni mi bil všeč. Sploh. Niti malo. That being said: film ni slab, premore marsikakšen biser; Deva Patela in edgy kinematografijo, med drugim. Videti je, da gre za avtorsko produkcijo, vendar je pripovedna struktura površna in neprepričljiva. Noben bog me ne prepriča, da navedeni dogodki utemeljujejo, kako glavni lik pozna pravilne odgovore na vprašanja, katerim je podvržen na indijski različici šova »Kdo hoče biti milijonar?«.
Ne pa ne.
Kakorkoli obrnem, »Revnega milijonarja« nisem začutila. Drama in ljubezenska zgodba (please, don't make me laugh) sta me pustili nedotaknjeno (in rahlo nejevoljno). Mogoče gre vzrok iskati v tipičnem Danny Boyle stilu, ki je zame vse preveč british in zamorjen. Še protagonist (čistokrvni Indijec) govori kot član elitnega angleškega internata.
Po temeljitem premisleku, bom povzela takole: »Milijonar« je stilizirana, hiper-depresivna pravljica, ki se vsak dan vrti na ulicah Londona- le da smo jo zaradi estetskega preobrata, dobili v načičkanih barvah Bollywooda.