Sodelavci Visoke šole za umetnost

Vodstvo

Boštjan Potokar

Dekan

Soavtor več izobraževalnih programov, med njimi programov Visoke šole za umetnost Univerze v Novi Gorici ter vodilni mentor modula Kreativni praktikum. Je soustanovitelj Kulturnega društva Galerija GT (1988) in Šole uporabnih umetnosti Famul Stuart (1994). Deluje na področjih vizualne umetnosti, leposlovja in pedagoškega dela. Organizator vrste kulturnih projektov. Diplomiral je leta 1987 na Akademiji za likovno umetnost v Ljubljani, smer kiparstvo. Živi in deluje v Gorici in Ljubljani.

Oznake: dekan, Keramika, Kiparstvo, kreativni praktikum, Nosilni mentorji DUP, vodstvo

Rene Rusjan

Programska direktorica

Soavtorica več izobraževalnih programov, med njimi programov Visoke šole za umetnost Univerze v Novi Gorici, vodilna mentorica modula Sodobne umetniške prakse ter strokovna mentorica na področju vizualnih umetnosti in kiparstva. Rene Rusjan je soustanoviteljica Kulturnega društva Galerija GT in Šole uporabnih umetnosti Famul Stuart. Kot samostojna umetnica deluje na polju sodobnih umetnosti, njeno široko področje delovanja pa se poleg pedagoške dejavnosti na področjih kiparstva in sodobnih umetniških praks razteza od vizualne, intermedijske in uprizoritvene umetnosti, scenografije, oblikovanja do koncipiranja in kuriranja razstav ter kompleksnejših umetniških projektov v širokih avtorskih zasedbah. Diplomirala je leta 1987 na oddelku za kiparstvo Akademije za likovno umetnost v Ljubljani.

Oznake: Kiparstvo, kreativni praktikum, Nosilni mentorji DUP, programska direktorica, sodobne umetniške prakse, vodstvo

Mentorji nosilnih modulov

Rastko Ćirić

Animacija

Redni profesor ilustracije in animacije ter ustanovitelj oddelka za animacijo na Fakulteti uporabnih umetnosti Univerze za umetnost v Beogradu Rastko Ćirić je svoja dela predstavil na več kot 35 samostojnih razstavah na področju bivše Jugoslavije in širom po svetu. Kot ilustrator in pisec sodeluje s Politikinim Zabavnikom, med letoma 2002 in 2004 je ilustriral za New York Times Book Review. Ćirić je avtor štirinajstih animiranih filmov, ki so prejeli kopico nagrad. Član Art Directors kluba Srbija. Diplomiral je na grafičnem oddelku Fakultete uporabnih umetnosti Univerze za umetnost v Beogradu.

Oznake: animacija, klasična animacija, Nosilni mentorji DUP, nosilni moduli, risanje, risba

Rajko Grlić

Film

Filmi režiserja in scenarista Rajka Grlića so bili prikazani v kinematografih na vseh petih kontinentih ter vključeni v tekmovalne programe vodilnih svetovnih filmskih festivalov, začenši s canskim, in prejeli kopico odmevnih mednarodnih nagrad. Poleg vrste kratkih in dokumentarnih je posnel enajst celovečernih igranih filmov (kot režiser in scenarist), sodeloval pri nadaljnjih petih kot scenarist ter petih kot producent. Napisal, režiral in produciral je How to Make Your Movie; An Interactive Film School, ki je dobil osem mednarodnih nagrad, vključno z New York Grand Prix za najboljšo multimedijo leta 1998. Je umetniški direktor Motovunskega filmskega festivala. Redno predava film na Univerzi Ohio, ZDA.

Oznake: filmska režija, Nosilni mentorji DUP, nosilni moduli, videofilm

Janez Burger

Film

Janez Burger je po svojih scenarijih posnel tri celovečerne (Circus Fantasticus, Ruševine, V leru) ter več srednjemetražnih in kratkih igranih ter dokumentarnih filmov, ki gostujejo po celem svetu: na festivalih, v kinematografski in televizijski distribuciji. Za svoje filme je prejel številne domače in mednarodne nagrade. Režiral je tudi oddaje na televiziji in deloval v gledališču kot režiser in dramaturg. Diplomiral je na FAMU-ju v Pragi iz filmske in TV režije.

Oznake: Film, filmska režija, Nosilni mentorji MUP, nosilni moduli, videofilm

Boštjan Vrhovec

Videofilm

Boštjan Vrhovec je diplomiral iz filmsko-televizijske režije na AGRFT-ju v Ljubljani. Z različnimi produkcijskimi skupinami je režiral vrsto filmov: celovečerne igrane filme, kratke dokumentarne, promocijske in namenske filme. Redno sodeluje z RTV Slovenija, Pop TV in RTL Hrvaška kot režiser pri izvedbi TV-igranega programa in radijskih iger. Režiral je tudi več kot 10 gledaliških predstav v profesionalnih in eksperimentalnih gledališčih v Sloveniji. Kot filmski kritik je pisal za revijo Ekran, časopis Naši razgledi in radijsko oddajo Gremo v kino.

Oznake: Nosilni mentorji DUP, nosilni moduli, videofilm

Rajko Bizjak

Fotografija

Rajko Bizjak je diplomiral na zagrebški Akademiji dramske umetnosti iz filma in televizije. Ukvarja se tako s fotografskim kot tudi filmskim medijem. Ustvaril je deset fotografskih serij ter kot snemalec in/ali režiser sodeloval pri snemanju več kot desetih kratkih igranih in dokumentarnih filmov. Na področju poučevanja fotografije ima bogate izkušnje, saj že od leta 1995 predava na različnih šolah, tečajih, seminarjih, simpozijih (tudi v tujini), od leta 2006 tudi kot visokošolski predavatelj za fotografijo in snemanje. Veliko časa posveča organiziranju fotografskih (ali filmskih) prireditev, kot so izobraževalni projekti, festivali, tekmovanja in razstave.

Oznake: digitalni praktikum, fotografija, fotografska tehnologija, nosilni moduli

Ana Sluga

Fotografija

Ana Sluga je diplmirala in magistrirala na slikarskem oddelku na ALUO v Ljubljani. Del magisterija iz fotografije je študirala na Kunstiakadeemiji v Tallinnu v Estoniji. Med drugim je leta 2007 prejela tudi nagrado Essl. Na samostojnih in skupinskih razstavah razstavlja doma in v tujini. Živi in dela v Ljubljani. (Foto: Tihomir Pintar)

Oznake: avtorska fotografija, fotografija, Nosilni mentorji DUP, nosilni moduli

Peter Purg

Novi mediji

Prof. dr. Peter Purg je doktoriral na Univerzi Erfurt v Nemčiji med področji novih medijev, komunikologije in medijske umetnosti. Soavtor študijskega programa 2. stopnje Medijske umetnosti in prakse na Visoki šoli za umetnost Univerze v Novi Gorici vodi modul Novi mediji in mednarodne projekte ADRIART, IDEATE ter HILOVV. Je tudi gostujoči predavatelj na več šolah, na Inštitutu in akademiji za multimedije (IAM) v Ljubljani je za Middlesex University (London) do septembra 2012 vodil visokošolski program Media Production Management. Raziskuje, razvija in objavlja na področjih e-izobraževanja, multimedije, novih medijev, medijske umetnosti. Deluje kot zunanji strokovnjak za evalvacijo visokošolskih zavodov pri NAKVIS ter je član  Komisije za intermedijske umetosti pri MOL in foruma University–Business Cooperation pri Evropski Komisiji. Deloval je v kulturno-umetniških kolektivih Bobnars United, Podgana in Priden Možic.

Oznake: ADRIART. HILOVV, ePlatforma, e-učilnica, Nosilni mentorji DUP, nosilni moduli, novi mediji, projekti, zgodovina novih medijev

Sarival Sosič

Zgodovinsko-kritične vsebine: zgodovina umetnosti

Dr. Sarival Sosič, kustos za sodobno vizualno umetnost v Mestni galeriji Ljubljana od leta 1993, je pripravil vrsto razstav, predvsem sodobnih slovenskih umetnikov. Podrobneje se ukvarja z raziskovanjem slikarstva, kiparstva in fotografije tudi prek pisanja strokovnih in znanstvenih tekstov za monografije, kataloge in strokovne revije. Doktoriral je s področja oblikovanja postavitev razstav na ALUO-ju v Ljubljani (knjižna izdaja 2006), magistriral s temo Fotograf Avgust Berthold (knjižna izdaja 1997).

Oznake: Nosilni mentorji DUP, primerjalna zgodovina umetnosti, zgodovina in teorija umetnosti in medijev, zgodovinsko-kritične vsebine

Jasna Hribernik

Film

Jasna Hribernik deluje kot samostojna filmska režiserka in ustvarjalka video filmov, video instalacij, in drugih večmedijskih del. Pogosto je podpisana tudi kot snemalka in montažerka. Od leta 1985 je ustvarila več avtorskih dokumentarnih in igrano dokumentarnih filmov, ki so bili mednarodno prikazani in nagrajeni (Ko nam je žoga padla na glavo, Koncert za mobilne telefone in orkester, Zadnji čoln, Svet ni vedel, da je pristal v pesmi). Sodeluje z ustvarjalci iz drugih umetniških področij, v skupnih avtorskih projektih ali kot ustvarjalka video prizorov. V letu 2011/12 je režirala celovečerni igrani film Vandima. Jasna Hribernik je študirala filmsko in TV režijo na AGRFT v Ljubljani ter obiskovala dvoletni študij dokumentarne režije na Discovery Campus Masterschool v Münchnu.

Oznake: dokumentarni film, Film, filmska režija, kreativna montaža, montaža, nosilni moduli, videofilm

Tina Smrekar

Digitalni praktikum

Tina Smrekar je vizualna umetnica, magistrirala je iz fotografije na Academy of fine Arts Leipzig v Nemčiji, diplomirala na ALUO-ju v Ljubljani. Študijsko se je izpopolnjevala tudi v Helsinkih na Finskem in v Dessauu v Nemčiji. Samostojno in skupinsko razstavlja v Sloveniji in tujini, za svoje delo na področju sodobne umetnosti je prejela več štipendij in nagrad. V organizacijsko-produkcijski ekipi je večkrat sodelovala z Mednarodnim festivalom sodobnih umetnosti Mesto žensk, Festivalom Kino Otok ter Mednarodnim festivalom animiranega filma Animateka, več let sodelovala s Šolo uporabnih umetnosti Famul Stuart. Z režiserko Špelo Čadež sta soproducirali več njenih animiranih filmov, ki so prejeli vrsto nagrad. 

Oznake: administracija, digitalni praktikum, dokumentarna fotografija, fotografija, koordinacija projektov

Strokovni sodelavci

Martin Turk

Videofilm

Martin Turk je diplomiral na AGRFT Univerze v Ljubljani, smer filmska in televizijska režija. Kot režiser in scenarist je posnel tri celovečerne igrane filme (Nahrani me z besedami, Dober dan za delo, Ne pozabi dihati), en igrano-dokumentarni celovečerni film (Doberdob – Roman upornika) in številne kratke filme. Njegovi filmi so bili predvajani na mnogih mednarodnih festivalih in za svoja dela je prejel več domačih in mednarodnih nagrad.

Oznake: nosilni moduli, videofilm

Rado Likon

Kamera in produkt

Rado Likon je kot direktor fotografije posnel osemnajst celovečernih filmov ter vrsto portretov znanih umetnikov, nadaljevank, kratkih igranih in dokumentarnih filmov ter za svoje delo prejel več nagrad. Na AGRFT-ju v Ljubljani je osem let poučeval kot docent za filmsko in televizijsko kamero za režiserje. Študiral je filmsko in televizijsko kompozicijo oziroma filmsko in televizijsko kamero na FAMU-ju v Pragi.

Oznake: digitalni praktikum, Nosilni mentorji DUP, videotehnologija

Radovan Čok

Kamera

Radovan Čok je na svoji bogati poklicni poti kot direktor fotografije posnel 15 celovečernih in televizijskih filmov, 27 dokumentarnih filmov, 70 kratkih igranih filmov, prek 80 naročenih industrijskih filmov ter reklamnih in glasbenih spotov. Za svoje delo na filmu je prejel več nagrad. Vzporedno z ustvarjalno dejavnostjo deluje tudi kot pedagog videa, filma in filmske kamere na različnih šolah. Od leta 1971 se intenzivno ukvarja s fotografijo, sodeluje na številnih razstavah doma in v tujini.

Oznake: digitalni praktikum, Kamera, Strokovni sodelavci, Video tehnologija in terenske snemalne vaje

Luka Dekleva

Zgodovinsko-kritične vsebine: fotografija

Luka Dekleva deluje kot fotograf, performer in videoumetnik. Po zaključku magisterija iz fotografije na FAMU-ju v Pragi se je podal v raziskovanje nepredvidljivosti digitalne gibajoče podobe. Predvsem ga zanima neogibni šum, ki se pojavlja kot stalni spremljevalec vsakega novega tehnološkega razvoja. Šum kot stranski proizvod osnovnih nosilcev signalov za avdio/vizualno informacijo zanj predstavlja novo mogoče področje sistematične zlorabe in rabe (ne)verjetnosti v umetnosti, ki se generira sama. Sodeloval je na vrsti dogodkov samostojno ali v sodelovanju z drugimi, med drugim se je predstavil na festivalu Ars Electronica v Linzu ter sodeloval s kolektivom Bast. Fotografijo poučuje od leta 2002, kreativni mediji se temu pridružijo leta 2007.

Oznake: fotografija, Strokovni sodelavci, zgodovina in teorija umetnosti in medijev, Zgodovinsko-kritiške vsebine filma in fotografije

Jože Dolmark

Zgodovinsko-kritične vsebine: film

Filmski publicist, scenarist in dramaturg, profesor umetnostne zgodovine in primerjalne književnosti Jože Dolmark je diplomiral iz umetnostne zgodovine na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani ter magistriral na filmskem oddelku VIII. Pariške univerze. Piše eseje, kritike in teoretske članke s področja filma, fotografije in likovne umetnosti (revija Ekran, Kinotečne publikacije, likovni katalogi). Je avtor in soavtor več filmskih monografij. Po njegovih scenarijih je bilo posnetih šest filmov. Na področju filma poučuje od leta 1998, od leta 2009 deluje tudi kot bralec scenarijev (script doctor) na Filmskem skladu RS.

Oznake: Strokovni sodelavci, videofilm, zgodovina in teorija umetnosti in medijev, Zgodovinsko-kritiške vsebine filma

Igor Prassel

Zgodovinsko-kritične vsebine: animacija

Igor Prassel je soustanovitelj, umetniški direktor in eden od producentov Mednarodnega festivala animiranega filma Animateka. Kot programski sodelavec sodeluje tudi s Svetovnim festivalom animiranega filma Animafest Zagreb ter drugimi festivali filma in sodobne umetnosti. Skoraj deset let je vodil Kinotečno mesečno nanizanko Animateka. Več let je bil sourednik stripovske revije Stripburger. Zaključuje magisterij iz medijskih študij na Fakulteti za družbene vede Univerze v Ljubljani.

Oznake: animacija, Strokovni sodelavci, zgodovina in teorija umetnosti in medijev, Zgodovinsko-kritiške vsebine animacije

Kolja Saksida

Animacija

Kolja Saksida se z animiranim filmom ukvarja kot avtor, režiser, producent in animator, na področju filma pa je dejaven tudi kot igralec. Leta 2009 je s številčno ekipo realiziral kratki lutkovni animirani film z naslovom Mulc – frača, do sedaj pa je bila najbolj odmevna njegova lutkovna animirana serija Koyaa. Z Markom A. Kovačičem je sorežiral in animiral tri kratke animirane filme o civilizaciji Plastos. Saksida je prejel več nagrad na festivalih ter kot rezidenčni umetnik. V zadnjem času se posveča izobraževanju in organiziranju delavnic animiranega filma, ki so namenjene otrokom in mladim.

Oznake: animacija, animirani film, stop motion, Strokovni sodelavci

Neda R. Bric

Scenaristika

Neda R. Bric je avtorica in režiserka predstav Trieste–Alessandria embarked: Štorja od lešandrink ter Eda – Zgodba bratov Rusjan, soavtorica več gledaliških tekstov, po njenem scenariju je bil posnet film. Od leta 1994 je stalna članica ansambla Slovenskega mladinskega gledališča v Ljubljani in v tem času je kot igralka tako v gledališču kot na filmu sodelovala s kopico priznanih slovenskih režiserjev. Avtorica otroške knjige Čuda čudna. Diplomirala je iz dramske igre v Ljubljani, trenutno pa zaključuje magisterij iz gledališke režije na AGRFT-ju, ki vključuje študij scenaristike pri prof. Miroslavu Mandiću in Stojanu Pelku.

Oznake: kreativni praktikum, Scenaristika, Strokovni sodelavci

Jan Simončič

Videografika

Jan Simončič je prvo računalniško zaposlitev pridobil že daljnega leta 1985, ko so bili računalniki še v povojih. Sodeloval je pri izdelavi vrste 3D-animacij za oglaševalske in glasbene spote, umetniške projekte, dokumentarne filme idr. V devetdesetih je postavil digitalno montažno postajo na ALUO-ju ter prvo umetniško galerijo z računalniškim ogledom eksponatov. Avtor digitalnih aplikacij za več gledaliških predstav. Kot montažer je sodeloval pri izdelavi animacije Bizgeci Grege Mastnaka.

Oznake: digitalni praktikum, Grafika v gibanju, Računalnik kot orodje, Računalniška animacija, Strokovni sodelavci, Vektorska grafika, Videografika

Mojca Zlokarnik

Likovna teorija

Mojca Zlokarnik je akademska slikarka in grafičarka, magistrica umetnosti. Svoja dela je predstavila na mnogih skupinskih in samostojnih razstavah v Sloveniji in po svetu, nazadnje v Galeriji Božidar Jakac v Kostanjevici na Krki. Od leta 2001 je odgovorna urednica revije Likovne besede. Deluje v Ljubljani kot samostojna kulturna ustvarjalka.

Oznake: kreativni praktikum, Likovna teorija, Strokovni sodelavci, zgodovinsko-kritične vsebine

Timon Leder

Animacija

Timon aktivno deluje na področjih animacije, vizualnih komunikacij in dela z otroki. Je diplomant Akademije za likovno umetnost in oblikovanje Univerze v Ljubljani, na izmenjavah v Franciji (ESAG Pariz, La Poudriere Valence) pa je izpopolnil svoje znanje o snovanju animiranih serij in literarnih priredb. Do zdaj je ustvaril več kratkih avtorskih filmov, vključno s prvim profesionalnim "Podlasica", sodeloval pa je še pri nekaj drugih animiranih filmih (npr. Cipercoper, Martin Krpan, serija Ki-Ki-Do). Na teoretskem področju raziskuje razumevanje filmskega jezika in vzgojno-izobraževalne vplive animiranih filmov na otroke.

Oznake: animacija, animirani film, Gostujoči sodelavci, stop motion

Jaka Železnikar

Splet

Jaka Železnikar je pisatelj, umetnik in programer, delujoč večinoma znotraj omreženih tehnologij: komputacijska poezija, e-literatura, spletna umetnost. Bil je med avtorji zgodnjega net arta. Svoja dela objavlja in predstavlja mednarodno, med drugim so bila njegova dela predstavljena v ICA London ter ZKM Karlsruhe. Osem let je bil urednik spletne Mladine. Zaposlen je v IT Mladinske knjige.

Oznake: novi mediji, spletne komunikacije, Strokovni sodelavci

Milanka Fabjančič

Zgodboris

Milanka Fabjančič je akademska slikarka, ki je diplomirala na ALUO leta 2006 pri mentorju prof. Milanu Eriču z risanim filmom "Striček in Psiček". Profesionalno se ukvarja z ilustracijo, ki jo pojmuje v najširšem možnem okviru. Vodi lastno blagovno znamko HA HA!, v okviru katere nastaja papirna galanterija, tekstilni izdelki in emajlirano posodje. Sooblikuje grafične podobe, konstruira iz papirja ter animira. Je strasten knjižni molj in ljubiteljica dobrih zgodb. Vsebinski sklop Zgodboris usmerja preko odprtih pripovedno-risarskih nalog.

Oznake: kreativni praktikum, risanje, storyboard, Strokovni sodelavci, zgodboris

Borut Peterlin

Fotografija

Fotograf Borut Peterlin je fotourednik mesečnika Global, bivši fotourednik tednika Mladina, samostojni fotograf in predvsem umetnik. Aktiven foto-bloger in tviteraš je tudi idejni oče, ustanovitelj in član programskega sveta festivala Fotopub v Novem mestu, ki je stalnica na mednarodnih fotografskih koledarjih že vse od 2001. Diplomiral je iz fotografije na praški FAMU ter bil nagrajen kot štipendist Benettonove in Toscanijeve Fabrice. Podiplomski študij je zaključil na London College of Printing.

Oznake: analogna, digitalna, dokumentarna fotografija, fotografija, nosilni moduli, portret, reportažna fotografija, studio, velikoformatna fotografija

Andrej Pezelj

Zgodovinsko-kritične vsebine: zgodovina in teorija umetnosti

Rojen leta 1978 v Reki (Hrvaška). Diplomiral na Akademiji za likovno umetnost in dizajn v Ljubljani in na oddelku Art Plastiques na Univerzi Pariz 8. Na Filozofski fakulteti v Ljubljani končuje doktorski študij sociologije kulture. Med letoma 2010 in 2013 je delal kot tehnični sodelavec fizičnega in digitalnega video arhiva na SCCA Ljubljana. Predava na Šoli za kustose in kuratorje Svet umetnosti. Piše za kulturno redakcijo Radia Študent.

Oznake: kritična teorija, sodobna umetnost, Strokovni sodelavci, zgodovina in teorija umetnosti in medijev, Zgodovinsko-kritične vsebine: zgodovina in teorija umetnosti

Valerie Wolf Gang

Sodobne umetniške prakse

Mitja Reichenberg

zvok

Doc. Dr. Mitja Reichenberg, filmski skladatelj, glasbeni producent, teoretik, publicist ter predavatelj na različnih programih video in avdio vsebin, strokovnih seminarjih in delavnicah. Klasično glasbeno kompozicijo je končal na Akademiji za glasbo v Ljubljani, nato se usmeril na področje filmske kompozicije in zvočnega oblikovanja ter doktoriral na Filozofski fakulteti v Ljubljani na oddelku za sociologijo iz teme filma in filmskega zvoka. Ustvarja na različnih področjih – od samostojnih projektov kot pianist (nemi film) in sodobnih avdio inštalacij do filma, gledališča, radijskih iger ter glasbene produkcije sodobne, popularne in eksperimentalne glasbe.

Oznake: Film, instalacija, zvočno oblikovanje, zvok

Saša (Glavan) Nabergoj

Zgodovinsko-kritične vsebine: sodobna umetnost

Končala študij umetnostne zgodovine na Univerzi v Ljubljani. Pomočnica direktorice SCCA−Ljubljana, Zavoda za sodobno umetnost. Članica mednarodnega združenja umetnostnih kritikov AICA (International Association of Art Critics, Pariz) in mednarodnega združenja kustosov sodobne umetnosti IKT (International Association of Curators of Contemporary Art, Amsterdam). Deluje kot kustosinja, piska, urednica in predavateljica na področju sodobne umetnosti, s poudarkom na kuratorskih in kritiških praksah. Na SCCA–Ljubljana od leta 1998 vodi Svet umetnosti, študij za kustose in kritike sodobne umetnosti in od leta 2004 razstavni program Studio 6. (Foto: Issa Touma)

Oznake: kritična teorija sodobne umetnosti, MUP, Strokovni sodelavci, Strokovni sodelavci MUP, zgodovina in teorija umetnosti in medijev, zgodovinsko-kritične vsebine

Boštjan Perovšek

Zvok: oblikovanje in uporaba

Boštjan Perovšek je začel javno nastopati s samostojnimi projekti, predvsem pa v sodelovanju s skupino za eksperimentalno glasbo SAETA leta 1976 po Evropi in v nekdanji Jugoslaviji. V tem obdobju je utemeljil novo glasbeno zvrst, bioakustično glasbo, ki temelji na zvokih živali, še posebno žuželk. Skladba “Stenice, mrož in vrata plešejo kolo / Bugs, a Walrus and the Door are Dancing in a Circle” (1986), je bila uvrščena v selekcijo “Ars Acustica 1995-1996 Listening Proposals” Evropske zveze radijskih postaj (EBU). Je tudi avtor glasbe za filme, radijske igre, scenska dela ter galerijske in muzejske razstave doma in v tujini. Prepoznaven pa je tudi na področju zvočnih prostorov za muzeje in galerije. Leta 2013 je prejemnik častnega Valvazorjevega priznanja za izjemne dosežke s področja ustvarjanja zvočnih prostorov za potrebe muzejskih postavitev Slovenskega muzejskega društva.

Oznake: Oblikovanje zvoka, Senzibilizacija, zvok

Metod Blejec

Sodobna umetnost, Oblikovanje

Metod Blejec (r. 1979 v Ljubljani) je kreativni hibrid, ki deluje in povezuje področja eksperimentalnega razmišljanja, umetnosti, oblikovanja, izobraževanja in svetovanja. Njegova interdisciplinarna praksa raziskuje inovativne koncepte, formate in strategije osbnega in kolektivnega vklučevanje v dialog. Metod je svoj magisterij končal na The Slade School of Fine Art, UCL v Londonu in od tedaj deluje mendarodno, kot samostojni kreativec in v sodelovanju s posamezniki in skupinami. Trenutno je vpet v nekaj projektih eksperimentalne umetnosti, kulturnih raziskav, vizualnega oblikovanja, in organizacije. Metod deluje v Londonu, VB in Ljubljani Slovenija.

Oznake: alumni (Famul Stuart), Izobraževanje, koordinacija projektov, Oblikovanje, Prva Podaja (delavnica), sodobna umetnost, Svetovanje

Gostje

Tadej Žnidarčič

Fotografija

Reportažni fotograf Tadej Žnidarčič sodeluje z agencijo Redux pictures, njegovo delo pa je bilo predstavljeno v publikacijah v Evropi, Afriki in Združenih državah Amerike (The New York Times, The Guardian, Economist, D Magazine, FAZ, Die Zeit, The Observer, IL Magazine, The Africa Report, Io Donna) ter na samostojnih in številnih skupinskih razstavah. Diplomiral je iz fizike na ljubljanski univerzi ter iz fotografije na Šoli uporabnih umetnosti Famul Stuart. Študij je nadaljeval na prestižnem Mednarodnem centru fotografije /(ICP) v New Yorku, kjer je leta 2007 prejel štipendijo Joyce in Georgea Mossa za reportažno fotografijo ter štipendijo Globalnega sklada za otroke. Slednja ga je popeljala na delo v Indijo, Bangladeš in Romunijo, da bi dokumentiral vpliv neprofitnih organizacij na lokalne skupnosti. Živi v Ugandi.

Oznake: alumni (Famul Stuart), dokumentarna fotografija, fotografija, nosilni moduli, reportažna fotografija

Anja Medved

Dokumentarni film

Anja Medved je avtorica dokumentarnih filmov, video projektov in gledaliških predstav. Diplomirala je na Akademiji za gledališče, radio, film in televizijo v Ljubljani, smer gledališka in radijska režija. Sodelovala je pri multimedijskih projektih Microinternational iz Los Angelesa, pri scenskih strukturah Marka Peljhana in bila asistentka režije pri gledaliških predstavah Vita Tauferja. Dokumentarni filmi, ki jih je večinoma posnela v tandemu s svojo mamo Nadjo Velušček, so bili predstavljeni na številnih festivalih. Čezmejni video projekt ohranjanja spominov obeh Goric je 2008 prejel nagrado Erasmus EuroMedia Seal in Medal. Deluje v okviru čezmejne kulturne organizacije Kinoatelje v Novi Gorici in Gorici.

Oznake: filmski seminar, Gostujoči sodelavci, videofilm

Robertina Šebjanič

Sodobna umetnost

Robertina Šebjanič deluje v različnih medijih v kontekstu sodobne umetniške prakse. Predstavila se je na več samostojnih ter kopici skupinskih razstav in mednarodnih festivalov, njena videodela so v sklopu več videozbirk prikazovana na referenčnih mednarodnih prizoriščih. Bila je članica uredniškega odbora Pojmovnika slovenske umetnosti po letu 1945. Leta 2009 je začela delovati v Ljubljanskem laboratoriju za digitalne medije Ljudmila. Študirala je na ALUO-ju (kjer je leta 2007 prejela tudi nagrado) in Šoli uporabnih umetnosti Famul Stuart v Ljubljani ter na Valand School of Fine Arts v Gothenburgu na Švedskem.

Oznake: alumni (Famul Stuart), Gostujoči sodelavci, novi mediji, video, znanost in umetnost

Administracija

Urša P. Bonelli

Video in tehnična podpora

Diplomantka Visoke šole za umetnost Urša P. Bonelli deluje na področju snemanja, produkcije, montaže, dokumentiranja in arhiviranja. Njena strast je pomen in pomembnost dokumentiranja v digitalnih medijih in sodobnih umetniških praksah. Sodelovala je z različnimi umetniki, zavodi, kulturnimi društvi in ustanovami in skozi leta nabrala veliko izkušenj s področja arhiviranja in dokumentiranja, prav tako pa nabrala bogato znanje in poznavanje tehnične opreme, ki ji omogoča inovativne rešitve in podporo pri različnih multimedijskih instalacijah in razstavah.

Oznake: administracija, montaža, oprema, podpora, snemanje, tehnična podpora, tehnika, video, video in tehnična podpora