Delavnice na Ljudmili v septembru
V septembru na Ljudmili vabijo na dve delavnici, kjer se boste lahko poglobili v svoje spletne identitete in se izurili v medijskem govoru.
Delavnica ustvarjanja svoje spletne identitete
http://www.ljudmila.org/dat/Delavnica_ustvarjanja_svoje_spletne_identitete/
7. september, 3 ure med 17. in 20. uro. Mentor: Jure Čuhalev [Jure Čuhalev, blog ]
Danes si zaposleni, ki dela z računalnikom, skoraj več ne more privoščit, da nima spletne prisotnosti. Žal pogosto prihaja do ekstremov kjer nas na internetu sploh ni, ali pa o nas piše preveč, marsikaj kar ne bi želeli, da je na voljo vsem. Cilj delavnice je pripraviti stretegijo spletne prisotnosti udeležencev od osnov uporabe poslovnih socialnih mrež (LinkedIn) do varovanja zasebnosti na Facebooku in kako ločiti svoje zasebno življenje od javnega na obstoječih omrežjih.
Vsebina delavnice: - Strategija spletne prisotnosti: kako nas drugi iščejo, na kaj lahko vplivamo in kako si ustvarjamo prisotnost
- LinkedIn: profesionalna družbena omrežja
- Facebook: varovanje zasebnosti, uporaba, skrb za osebne podatke - Twitter: osnove in kdaj je uporaben
- Nadgradnja profilov družbenih omrežij: lastni prostor na spletu, lastni blog, domena in kako to povezati v celovito sliko
. Zahtevano predznanja: osnovno znanje angleščine, email račun
.
Prijava na delavnico
Če imate svoj prenosnik, svetujemo da se z njim udeležite delavnice. Število mest je omejeno, zato se prosim prijavite/najavite na: delavnica@ljudmila.org. Izobraževanje je brezplačno. ___________________________________________________
Delavnica medijskega govora
http://www.ljudmila.org/dat/Delavnica_medijskega_govora/
23. in 24. september (6 ur -2 x 3ure), vedno med 17. in 20 uro.
Mentorica: Helena Božič
V vsakodnevni rabi uporabljamo drugačen jezik kot ga slišimo v medijih (radio, TV, i-net podcast…). Ne gre le za razlike med narečnim, pogovornim in zbornim jezikom, temveč tudi v načinu podajanja in specifičnih govornih tehnikah. Vsebina delavnice Delavnica bo obsegala teoretičen del s predstavitvijo medijsko – elektronskega govora (kaj je govor, kaj medijsko – elektronski govor), obudili bomo nekaj slovničnega znanja in se vprašali kako govorimo), predstavili nekaj napotkov, vaj in trikov za medijem primernejše branje ter izvedeli kakšne vrste dihanja je za medijski govor ključno. Predavanje bo vsebovalo tudi osnovna pravila naglaševanja in pravorečja. Na praktičnem delu se bomo soočali s svojimi glasovi, njihovo barvo, jakostjo, zvenom. Preizkušali se bomo v hitrostnem branju, robotskem branju, linearnem branju in na koncu v interpretaciji tekstov ter pripovedovanju. Posneli bomo kratke prispevke, se naučili osnov obdelave zvoka v odprtokodnem programu Audacity in se priučili kako prispevke objaviti kot podcast na spletu.
Prijava na delavnico in kotizacija
Prijavite se z e-pošto na delavnica@ljudmila.org do zapolnitve mest. Če imate svoj prenosnik, svetujemo, da ga prinesete s seboj. Število mest na delavnici je omejeno. Prispevek za 6 urno delavnico je 15 € za posameznike, 30 € za predstavnike institucij, 60 € za zaposlene v profitnem sektorju. Plačilo pred začetkom delavnice na licu mesta je pogoj za udeležbo na delavnici.
Vabljene in vabljeni!